Seyahat

HADİ MODA’YI GEZELİM

7 Kasım 2016

fullsizerender8

Hadi birlikte Moda’yı gezelim, çay bahçesinde oturup bir oralet içelim, Ali Usta’dan rengarenk bir dondurma seçelim, ara sokaklarda kendimizi kaybedelim. Bazen kalabalıkların içinde ilerleyelim, bazen de sessiz sakin bir mekana gidelim. Şiir gibi satırlarıma başladıysam da geçtiğimiz günlerde yaptığımız da tam bunlardı hatta çok daha fazlası var 😀 Tabii ki bu yazı tüm yerleri kapsamıyor ve Moda‘da yapılacaklar bunlarla sınırlı değil ama hepsini bir günde yapmak zaten mümkün olmuyor, çok yiyoruz deniyoruz ama bizim midemizin kapasitesi de bir yere kadar 😆

img_9651 img_9638 img_9630

fullsizerender9

Moda turumuz için sabah erken bir saatte toplandık hatta yanımıza çok sevimli bir arkadaş da aldık (tanıştırayım Barut:) ve yollara koyulduk. Hafta sonları karşıya erken geçmek en iyisi biz vardıktan sonraki köprü trafiğini hayal bile edemezsiniz. İlk durağımız Basta Street Food Bar oldu. Çok lezzetli bir başlangıç yapıp kendimizi şımarttık. Orada yediğimiz dürüm ve hamburgerlerin lezzeti anlatılmaz yaşanır diyorum ve yediğim tavuklu dürümümde füme tavuk, süzme yoğurt ve tahin sosu vardı yuuuum! Sonra da midemizi Krokanlı Sütlaç ve Paris Brest ile şenlendirdik. Basta’da yediğiniz her şey sizi gerçekten mutlu edecek. Bu kadar yeme içmenin üzerine kahve keyfi için yine yollara koyulduk. Moda iyice kalabalık olmaya başlamıştı ve mekanlarda pek boş masa gözükmüyordu ama sonunda aramalarımız çooook güzel bir sonuç verdi ve keyifli bir yere ulaştık. Lotta23 Tattoo Coffee kalabalığın ortasında tam bir huzur noktası. Hem insanın içini açan dekoru hem de tatlı sunumlarıyla hemen gönlümüzü kazandı. Barut bile mutlu mutlu etrafı seyredip durdu 🙂 Aslında burada keyfimiz yerindeydi ama daha gezmemiz ve görmemiz gereken bir sürü yer olduğu için molamızı kısa kesip yine dolaşmaya başladık. Bu sefer biraz manzaranın tadını çıkartalım ve Moda’nın olmazsa olmazı çay bahçesini ziyaret edelim dedik. Açık havada manzaraya karşı içilen çayın da ayrı bir lezzeti oluyor, ben gerçi oraletimi hüplettim ama olsun :mrgreen: Sahil boyunca yapılan keyifli bir yürüyüşün ardından Dondurmacı Ali Usta‘da bir de dondurma yedik. Benim uzun zamandır merak ettiğim Crazy Flakes Cafe‘ye bir göz attıktan ve en kısa zamanda burada kendimize bir kahvaltı ziyafeti çekmeye karar verdikten sonra günümüzü noktalamak için son mekanımız olan Brunelle‘e geçtik. St.Joseph’liler Derneği’nin sosyal tesisleri olan Brunelle’in bahçesi ve ortamı her ne kadar keyifli ise yemekleri maalesef tam tersiydi 😕 ama eksikleri ile ilgili yorumlarımızı dikkate alacaklarını ilettiler. Dolu dolu bir Moda günü yaşadıktan sonra yine evimize döndük ve aynı ekiple farklı semtleri de keşfetmek için tekrar sözleştik….